Nieuws

Update Signcall

Onlangs heeft Signcall een grote update gelanceerd. Dit is ​helaas ​niet geheel zonder problemen verlopen. Inmiddels zijn de meeste incidenten verholpen, maar een klein deel van onze cliënten die gebruik maken van KPN Teletolk ervaart nog problemen.

KPN Teletolk is een bemiddelingsdienst waar telefoongesprekken vertaald worden in tekst of gebarentaal en vice versa. Deze dienst kan bereikt worden via de software van Signcall. Door de update van onze software zien wij dat enkele gesprekken via KPN Teletolk nog niet naar wens verlopen. Soms verdwijnt er spontaan tekst, of werkt het geluid niet goed. Wij begrijpen dat dit bijzonder vervelend is en bieden daarvoor onze verontschuldiging aan.

De medewerkers van KPN Teletolk ​zijn goed op de hoogte van de mogelijke problemen bij Signcall en ​doen hun uiterste best het gesprek toch goed ​af te handelen. Tevens is de Signcall servicedesk tijdens werkdagen bereikbaar om te ondersteunen bij het oplossen van problemen.

Momenteel is de Zweedse leverancier van de software (nWise) druk bezig met het verhelpen van de laatste technische incidenten. Wij verwachten dat alle problemen op korte termijn verholpen zullen zijn.

Ervaar je (onverhoopt) nog problemen? Neem dan contact op met de Signcall Servicedesk. Stuur bij voorkeur een e-mail naar contact@signcall.nl en maak een melding van de problemen die je ervaart. Hierbij moet je het volgende vermelden:

  • Wat gaat er niet goed?
  • Met welk apparaat bel je (smartphone, tablet, computer).
  • Probeer het merk en type van je apparaat te vermelden.
  • Geef aan hoe je verbinding hebt met internet (wifi / 3G of 4G) en via welke provider.

 

« Terug naar Nieuws

Update Signcall