Nieuws

Signcall update: Is alles naar wens?

Afgelopen week is de vernieuwde Signcall-software gelanceerd. Alhoewel deze update voor de meeste gebruikers een grote vooruitgang is, zien we ook dat het nog niet bij iedereen goed werkt.

Ervaar je problemen, neem dan contact op met de Signcall Servicedesk. Stuur bij voorkeur een e-mail naar contact@signcall.nl en maak een melding van de problemen die je ervaart. Hierbij moet je het volgende vermelden:

  • Wat gaat er niet goed?
  • Met welk apparaat bel je (smartphone, tablet, computer).
  • Probeer het merk en type van je apparaat te vermelden.
  • Geef aan hoe je verbinding hebt met internet (wifi / 3G of 4G) en via welke provider.

Met deze informatie kunnen wij je zo snel mogelijk weer verder helpen.

Oudere modellen
Bij bepaalde Android-toestellen (zowel smarthone als tablet) zien we dat de nieuwe applicatie niet wilt starten. Hier wordt momenteel aan gewerkt. Update 24 augustus: het opstartprobleem bij oudere modellen is inmiddels verholpen met een update. De meest recente versie is voor iedereen beschikbaar via de Google Play Store.

Audio
Een ander geconstateerd probleem is dat sommige gebruikers problemen ervaren met hun geluid. Zij kunnen bijvoorbeeld niet meer zelf spreken bij KPN Teletolk. Dit doet zich voor bij de nieuwste versie van de computersoftware voor Windows. Voor dit probleem wordt op heel korte termijn een update verspreid onder onze gebruikers. De verbinding met KPN Teletolk is echter wel goed, en je kunt wel je boodschap typen of gebaren. Excuses voor het ongemak. 

« Terug naar Nieuws