Instellingen

Wanneer je Signcall hebt geïnstalleerd kun je inloggen. De inloggegevens krijg je van ons nadat je aanmelding is afgerond. Om gebruik te maken van Signcall dienen een aantal instellingen goed te staan.

Smartphone/tablet (Android/iOS)
Controleer of je instellingen goed staan door de volgende stappen uit te voeren:

  • Inloggen in het programma Signcall
  • Ga naar Instellingen (de knop vind je rechts onder in de hoek)
  • Ga naar Netwerk
  • Pas de volgende instellingen aan:
    - Vink de optie “Stun” uit
    - Vink de optie “Media proxy” aan
  • Klik op Opslaan

Omdat de tekst over het beeld heen wordt getoond, kan het prettig zijn de tekstkleur aan te passen:

  • Inloggen in het programma Signcall
  • Ga naar Instellingen (de knop vind je rechts onder in de hoek)
  • Ga naar Tekst
  • Kies de gewenste tekstkleuren voor uitgaande en inkomende tekst (let op: zwart en wit zijn het minst leesbaar; rood en oranje zijn goede keuzes)
  • Klik op Opslaan

Lukt het ondanks de juiste instellingen niet om te bellen, neem dan contact op met de Servicedesk of stuur een e-mail naar contact@signcall.nl.

Computer (Windows)
Controleer of je instellingen goed staan door de volgende stappen uit te voeren:

  • Inloggen in het programma Signcall
  • Ga naar Instellingen (de knop vind je links onder in de hoek).
  • Ga naar Netwerk
  • Pas de volgende instellingen aan:
    - Klik eenmalig op de knop “Test bandbreedte” om zo een optimale verbinding te krijgen
    - Vink de optie “Media proxy” aan
    - Vink de optie “Stun” uit
    - Vink de optie “Gebruik SIP” uit
  • Sluit het programma Signcall af en start het programma Signcall opnieuw op.

Lukt het ondanks de juiste instellingen niet om te bellen, neem dan contact op met de Servicedesk of stuur een e-mail naar contact@signcall.nl.

Overige instellingen
Voor diverse instellingen van bijvoorbeeld tekst en geluid kun je de handleidingen raadplegen.

 

Vraag nu Signcall aan!