Instellingen

Wanneer je Signcall hebt geïnstalleerd kun je inloggen. De inloggegevens krijg je van ons nadat je aanmelding is afgerond. Om gebruik te maken van Signcall dienen een aantal instellingen goed te staan.

Smartphone/tablet (Android/iOS)
Controleer of je instellingen goed staan door de volgende stappen uit te voeren:

  • Inloggen in het programma Signcall
  • Ga naar Instellingen (de knop vind je rechts onder in de hoek)
  • Ga naar Netwerk
  • Pas de volgende instellingen aan:
    - Vink de optie “Stun” uit
    - Vink de optie “Media proxy” aan
  • Klik op Opslaan.

Mocht het probleem niet opgelost zijn, neem dan contact op met de Servicedesk of stuur een e-mail naar contact@signcall.nl.

Computer (Windows)
Controleer of je instellingen goed staan door de volgende stappen uit te voeren:

  • Inloggen in het programma Signcall
  • Ga naar Instellingen (de knop vind je links onder in de hoek).
  • Ga naar Netwerk
  • Pas de volgende instellingen aan:
    - Klik eenmalig op de knop “Test bandbreedte” om zo een optimale verbinding te krijgen
    - Vink de optie “Media proxy” aan
    - Vink de optie “Stun” uit
    - Vink de optie “Gebruik SIP” uit
  • Sluit het programma Signcall af en start het programma Signcall opnieuw op.

Mocht het probleem niet opgelost zijn, neem dan contact op met de Servicedesk of stuur een e-mail naar contact@signcall.nl.

Overige instellingen
Voor diverse instellingen van bijvoorbeeld tekst, geluid, etc kun je de handleidingen raadplegen.

 

Vraag nu Signcall aan!