Nieuws

Bundeling tolk- en communicatiediensten in Tolkcontact

Tolk- en communicatiediensten voor slechthorenden, doven en doofblinden gaan samen verder onder de naam Tolkcontact. Deze bundeling van activiteiten vormt een strategisch antwoord op de aangekondigde decentralisatie en dreigende versnippering. De combinatie kan (nog) sneller inspelen op maatschappelijke veranderingen. Tolkcontact kan nu vanuit één 'loket' een multidisciplinair dienstenaanbod bieden en dat werpt nu al zijn eerste vruchten af.

Lees meer »

Betere bereikbaarheid met Signcall

De Signcall-apps hebben een nieuwe update gehad. In deze update is het uiterlijk van de software ongewijzigd. Wel zijn een aantal technische verbeteringen doorgevoerd waardoor Signcall op nog meer apparaten betrouwbaar werkt. De verschillende diensten die je met de Signcall-software kunt bellen (zoals KPN Teletolk en 112), zijn hierdoor nog beter bereikbaar.

Lees meer »

Update Signcall

Onlangs heeft Signcall een grote update gelanceerd. Dit is ​helaas ​niet geheel zonder problemen verlopen. Inmiddels zijn de meeste incidenten verholpen, maar een klein deel van onze cliënten die gebruik maken van KPN Teletolk ervaart nog problemen.

Lees meer »

Signcall update: Is alles naar wens?

Afgelopen week is de vernieuwde Signcall-software gelanceerd. Alhoewel deze update voor de meeste gebruikers een grote vooruitgang is, zien we ook dat het nog niet bij iedereen goed werkt. Ervaar je onverhoopt nog problemen? Lees dan verder!

Lees meer »

Vooraankondiging: nieuwe versie Signcall binnenkort beschikbaar

Signcall - de leverancier van speciale communicatiesoftware voor doven en slechthorenden - zal binnenkort een belangrijke update met veel verbeteringen uitbrengen. De software en apps waarmee onmisbare diensten zoals KPN Teletolk, Tolkmatch Direct en het alarmnummer 112 bereikt kunnen worden wordt hierdoor nog betrouwbaarder en gebruiksvriendelijker. De verbeteringen komen beschikbaar voor computer, tablet en smartphone.

Lees meer »

112 voor doven en slechthorenden is vernieuwd!

Sinds vandaag is het alarmnummer 112 beter bereikbaar voor doven en slechthorenden. Doven en slechthorenden kunnen via speciale software op hun computer, tablet en smartphone 24 uur per dag op een betrouwbare manier tekstbellen met de alarmcentrale. De gesprekken verlopen sneller en de alarmcentrale heeft toegang tot meer gegevens waardoor zij in noodsituaties de beller beter kunnen helpen.

Lees meer »

Signcall bezorgd over bereikbaarheid alarmnummer

Hoe bereiken doven en slechthorenden 112?
Als je doof of slechthorend bent, kun je mensen soms niet (goed) verstaan aan de telefoon. Dit is niet alleen lastig, maar kan zelfs levensbedreigend zijn als je in een noodsituatie zit en 112 wilt bereiken.

Lees meer »

Belangrijke updates op komst!

Signcall komt op heel korte termijn met een aantal belangrijke updates. Nieuwe versies voor Android (smartphone en tablet), Windows (PC) en iOS (Apple iPhone en iPad).

Lees meer »

Onderhoud aan server

Op maandagochtend 27 januari vindt er onderhoud plaats aan de server. Hierdoor kan het zijn dat u tussen 11.00 en 12.30 uur niet kunt bellen/gebeld worden via Signcall.

Lees meer »

Tweede editie nieuwsbrief Signcall verschenen

Steeds meer mensen maken gebruik van Signcall. Om onderling te bellen maar ook om te bellen met horenden, via KPN Teletolk. Het omgekeerde zien de tolken van KPN Teletolk ook steeds vaker: horenden die bellen naar doven en slechthorenden.

Lees meer »

Bereikbaarheid tijdens de feestdagen

Signcall servicedesk is tijdens de feestdagen verminderd bereikbaar. Direct contact is helaas niet altijd mogelijk. Het heeft de voorkeur om uw vraag te stellen per e-mail: contact@signcall.nl. Wij zullen uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Lees meer »

Nieuws